Come on!

Okej! Typ två mil sedan jag skrev i den här bloggen och antar att ingen läser den längre men jag blev uppmanad att skriva igen av Nicklas så what the heck!

JA, jag ska ändra bakgrund (stör mig själv på den) och kanske pilla lite med alltihopa på lovet.

Vad har hänt sedan sist? Hmm. STÖRT mycket plugg.. Därför jag inte haft tid att skriva (också på grund av Farmville... it ruins my life!). Har äntligen, ÄNTLIGEN, fått tag i ett jobb!! Visserligen Telemarketing (telefonförsäljare), vilket inte är särskilt uppskattat av många, men jag tycker att det ska bli lajbans, och framförallt skönt att få in lite cash!

Snart är det lov, då skall det jobbas, pluggas och chillas. Kanske eventuellt ska besöka en Anna nere i Strömstad (fan nästan Norge..) och spela lite gitarr eller något.. Gillas!

Nu ska jag försöka få lite svenska gjord!

Peace Out brä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0