Kissnödig

Hejåhå, äntligen tagit bort den föfärliga bakgrunden. Orkade inte experimentera så mycket, så det vart svart. Men eftersom det mesta jag skriver i den här bloggen handlar om skit så passar det ju (öh). Den orangea texten kanske ger ett lite Halloweenigt intryck... Men det har ju nyss vart Halloween så vafan.

Sedan så är det det vanliga scenariot som utspelas i min värld: Prov imorgon, har inte pluggat, sitter och gör annat kvällen innan istället för att plugga.

Meh. Får skylla mig själv när det går åt helvete och jag sen klagar på att jag inte kommer att komma in på de universitet/högskolor jag vill eftersom jag har för dåliga betyg.




Har skrivit en Att Göra-lista idag:

  • Kolla Studentmössa [ ]
  • Kolla upp Five Finger Death Punch- konserten [ ]
  • Göra Projekt- uppgifterna [ ]
  • Ställa mig i bostadskö [x] VUXENPOÄNG!
  • Göra om PM:et till muntliga svenskauppgiften till ett annat format [ ]
  • Spana in preliminära betyg [x] Ser fantastiskt ut.....
  • Sätta igång med idrottsplaneringen [ ]
  • Svara på mail till studentskiva-grejen [ ]
  • Lägga upp jobb-schema för Dec [x] Pengar!
  • Snacka med SYV om Universitet/HS [ ]
  • Höra om jobb på Konsum (igen) [ ]
  • Snacka med Kuratorn om hög frånvaro (hehe) [ ]

Har en del att göra... Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0