Casket Closing

Äntligen Fredag!

Lagade nyss tacos till hela familjen, mums.
Chilla ikväll! Martin kanske kommer hit, najs.

Skolan var fet! Började med studiebesök på Botkyrkas Miljöförvaltning med Globala Miljövården och hade en liten föreläsning om hur man jobbar med miljön i Botkyrka, pretty intresting!

Efter det direkt till skolan, där vi idag hade maskeradtävling för att samla poäng inför utspringet. Alla 3:or var utklädda och temat var Halloween. Så skolan var full av Häxor, Varulvar, Mördare, Liemän och fan vet vad! Min klass vart tillottade Varulvar! Awesome! Så hela klassen kutade omkring i skolan i ett par timmar och raidade galet, ylade och skrek, rövade bort små ettor och hade allmänt skitkul! De kompisar jag har som inte har några tävlingar eller så i trean går verkligen miste om något!

På rasten drog jag och Mats hem till honom och duschade, lyssnade på fet metal, gullade med hans marsvin Phille (aslik ett av mina marsvin som dog för tre år sen) och käkade kokta ägg med kaviar.

Sen hade vi labbar fram till 16:20. Inte lika fett men ändå en fet dag!

Jobba imorgon och sen kalasa på kvällen. Win!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pussycat

Varulvar!<3

Och jag läste "VI duschade", så jag fick mig ett gott skratt och... mindre oönskade, nasty bilder i huvudet X_x XD

2009-11-06 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0