Minuspoäng

Ligger på minussidan vad gäller bloggande så here we go...

Sitter och pumpar Markoolio!!!
Han kommer tydligen till:

-REKLAM-

FEST I FLEN, där för övrigt min gode vän Ludwigs band ETERNUM NOCTEM (spana deras Myspace HÄR) spelar!

-REKLAM-


Fråga mig inte om datum och kostnader och dylikt för det har jag inte en susning om.



Jag ska på en riktigt fräsch festival i sommar, nämligen METALTOWN!!
Ska dra dit med Jens, Viggo, Mätz och några främlingar, kommer bli sjukt kul!
Band som spelar är bl.a.
TAGGA!!!!!!!!



Sedan har min käre vän Jens bestämt sig för att komma ut ur garderoben för att ansluta sig till den rosa sidan, och skaffa blogg. Ännu en förlorad själ. Nåväl. JENS CORNER OF INTEREST. Där har ni den! Han har riktigt sköna tankegångar och tycker om att uttrycka sina ibland smått extrema åsikter. Enjoy!





Och nu ska vi se om jag lyckats samla några egna tankar under denna dryga vecka, då jag suttit hemma sjuk och möglat istället för att plugga. Stygg!

Typ. Varför tänker man aldrig på hur skönt det är att inte ha ont i huvudet eller vara täppt i näsan när man inte har det? Man inser inte vad man har förrän man har förlorat det. Och då är det för sent. Om det inte handlar om huvudvärk såklart. Vi tar alla våra moderna bekvämligheter för givet, men i framtiden måste vi skära ned på bekvämligheterna för att ge plats åt miljön att återhämta sig... Så det är bara börja vänja sig!

... Säger han som sitter med chips, dipp, cola, en fet skön datorstol, Xbox360, tre elgitarrer, en bra dator och ett otroligt vackert utseende.

Världen är inte rättvis. Get used to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0