Mainstream

Jag försöker allt jag kan att inte vara mainstream. Men att göra det är ju ganska mainstream i sig. Och här sitter jag och skriver blogg... DET om något är ju inte mainstream! Och Facebook.. Spotify.. Fan, jag är ju mainstream så det bara skriker om det.

Fast lite mainstream måste man ju vara, för annars hänger man inte med för fem öre bland polarna... Iaf de polare som är lite trendigare och coola... Suck. Det är ett jävla pyssel det där.

Jag gör som Jens och kör mitt eget race och skiter i alla andra.


∫ƒ((x)+m)-(g(x)+m))dx = A

Imorgon Nationellt Prov i Matte D. Rädda mig!



Au Revoir!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh spotify är ju najs. Haha jag tror jag är den enda som fortfarande vägrar facebook. :P

2009-05-26 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0