Il pleut à verse

Regnar det hos dig? Ja, Jens. Här regnar det som satan! Blåser gör det också!

Blåser, precis vad det gör i mitt samvete! Det stormar och åskar... P.g.a. all den tid som inte spenderats åt morgondagens fysikprov! Fy faen. Wish me good luck!

Jag klarade visserligen just en skitsvår uppgift! Är helt amazed att jag lyckades lösa den... Fuck yeah!

Okej. Men jag har inte så mycket att säga tror jag. Jag återkommer senare med en fet redovisning för hela frankrikeresan! Ska försöka ändra layouten så att den blir lite vänligare mot ögat också!

Puss och bit i läppen! <3

Kommentarer
Postat av: Esmie

YEIY Du bet mig i läppen : DD xD + du gillar mina nödvändiga kommentarer :O

2009-05-30 @ 01:13:36
URL: http://trashedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0