Great Success!

Shit, fysikprovet gick bra!! Antingen går det käpprakt åt helvete som det alltid gör när ett prov känns bra för mig, eller så går det faktiskt bra den här gången! Håll tummarna för mig!

Idag har jag äntligen kunnat chilla lite. Somna i solen och vakna helt svettig.. naaiz! Sen duscha, dra på studentparty och snacka musik och filmer med min gode vän Felix (som tog studenten! Grattis!!) och några random människor. Astrevligt!

Jag har insett att det jag helt av allt pratar om är musik. Alltid. Så fort jag diskuterar musik eller band så flyger tiden iväg, man har så mycket att säga och man kan prata hur länge som helst! Så ni vet vad ni ska prata om i framtiden när ni träffar mig! Höhö.

Ta det piano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0