France

Oui, jag sticker då till frankrike imorgon med franskaklassen! Otroligt skönt att komma bort lite!
Min enda farhåga är att jag absolut inte kan prata franska... Och kommer bli utskrattad av alla fransmän :( Jag tänker hålla mig nära alla begåvade människor!

Så, jag åker imorn... Har inte börjat packa utan har spelat gitarr hela dagen... Ska sätta igång snart!

Och eftersom jag redan har gjort nationella provet i Matte D så behövde jag inte gå på mattelektionen idag! Som är 2 tim och 10 min lång! Så jag sket i skolan idag.. hrm. Fy, fy! Men grymt skönt var det!

Jag vet att ni alla kommer sakna mig så otroligt mycket! Mwaha! <3

Smell ya laters, au revoir! ◊

Kommentarer
Postat av: Esmietoent = soetsmoerare

Yesh, I'm gonna miss you så grymt mycket.. Infact I allready do'ar det! <3

2009-05-14 @ 22:56:37
URL: http://trashedi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast jag fick ju aldrig nåt vykort :(

2009-05-26 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0