Hjälp!

Jag skrämmer mig själv! Sitter gäspandes vid datorn med P3 Rock i hörlurarna och tänker att nej, nu skriver jag ett blogginlägg om min händelserika dag och sen går jag och lägger mig!

Så fort som vår otroligt långsamma dator äntligen öppnat internetläsaren så surfar jag in på bloggen min (som nu förövrigt är oootroligt stylish!!!) och det jag läser där gör mig väldigt förvirrad.

Vad fan?! ... Har jag redan skrivit ett inlägg idag?! Det var som.. Nää.. Eller? Va? Har jag? ...

Tänker efter och får en flashback...

Jag skrev inlägget, gjorde min förbannade franskauppgift och kraschade sedan i vår olagligt sköna soffa som jag brukar uttrycka det när jag ligger i den och får helkroppsorgasmer. Hursomhelst. Det är helt omöjligt att lägga sig i soffjäveln och blunda i bara 20 minuter. Jag lade mig ner, stängde ögonen och vaknade 2 timmar senare av att far min kommer hem från tennis och sätter på Depeche Mode's Violator på full volym på stereon. Ett gott uppvaknande iallafall!

Men om man sover för länge på dagen så får man en väldigt screwed up tidsuppfattning och det känns som att allt som tidigare hänt bara varit en dröm... Surrealistiskt. Och nu kommer jag inte kunna sova sen, men det gör inget för jag börjar ändå efter lunch imorn!!

Tjohej med flesk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0