Hej igen!



Har vart väldigt inakvtiv i bloggen nu ett tag. Ber om ursäkt, men känns inte som att jag har så mycket att säga!

Bilen går bra... Pluggar och stökar och försöker att inte dö av stress... Får väl se hur jag lyckas! En och en halv månad kvar till lov så jag får hålla ut!

Var och såg Iron Maiden - Flight 666 filmen i förrgår med Jonas och Mats, riktigt bra film om man gillar Iron Maiden. Om man inte gillade dem innan så gör man det garanterat efteråt iaf! :)

Nu ska det chillas! Eller något... Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej dö av stress är onödigt att göra! Det är därför vi ska chilla som fan och scteka på lördag. jag säger bara cupcakes och du säger bara "YEEEIY!" (A)

btw så diggar jag youtubeklippet som fan xDDD

2009-04-22 @ 21:36:58
URL: http://trashedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0