Bonjour Peasants

Kommer hem ifrån en tidig dag i skolan, gym och körlektion och känner mig effektiv, men har fortfarande ett helt franskaarbete att skriva... Men så går det om man skjuter upp det!


Övningskörningen gick bra, fick beröm för mitt tänkande och hantering av bilen :)  Kul!

Brukar fundera på om jag verkligen var så smart som valde franska steg 4 och 5... hur svårt som helst, skittråkigt och allmänt fetma bara... USCH.
Nu ska jag med huvudvärk och trötta ögon försöka plöja mig igenom den här skiten iallafall.

Au Revoir!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg bloggen blev :D Kämpa vidare med franskan de är inte mycket kvar :)

2009-04-23 @ 19:26:11
URL: http://glaskant.blogg.se/
Postat av: Tedde

Livet är hårt och franska är svårt : o! Märker att du pluggar stenhårt xD (hör fullt av skrik uppifrån o__o)

2009-04-23 @ 21:43:20
URL: http://toads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0