My Youth

Klockan var halv tio ungefär, på väg hem från Rönninge station, vart hos Linnéa och myst lite. Lyssnar på musik på mobilen då Cemetary Gates av Pantera dyker upp.. Raderna "Well I guess you took my youth away". Det fick mig att fundera lite på ungdomen. Man lever bara en gång, har bara en ungdom... som har sitt klimax i kanske 5 år, sedan är det över och det hårda livet börjar. Det känns verkligen inte som att jag lyckats göra allt det jag skulle ha velat göra, som att jag sitter och degar för mycket.. Jag måste komma ut lite mer, parta lite. Larvigt men ja, det känns som att något saknas just nu...

Kommentarer
Postat av: DUVETVEM

KÄRLEKEN LEVER.

IT'S ALIIIIIIIIIVEEEEEEEEEEE

AAAAAAAALIIIIIIIIIIIIIIIIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2008-12-18 @ 15:55:55
Postat av: "kusin" din ; )

men kära lilla du, 5 år? från typ 10 år till 25.. de e typ 15 år ;) haha man får ju tänka positivt lixom :P Du kommer ju hinna me hur mycket som helst!! haha

hare bäst å hälsa familjen :)

kram sanna

2009-04-25 @ 08:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0